Profil kompanije

Upravni odbor Interhome AG

    • Thomas Stirnimann, Chief Executive Officer (CEO)
    • Marcello Bologna, Chief Financial Officer (CFO)
    • Roger Müller, Chief Procurement Officer (CPO)
    • Jörg Herrmann, Chief Operating Officer (COO)

Povijest Interhomea

1965
Pioniri švicarskog turizma Bruno Franzen i Werner Frey osnivaju Swiss Chalets u Londonu.

1975-1977
Dva poduzeća su se udružila i osnovala Swiss Chalets - Interhome sa 105 djelatnika u 16 ureda.

1977
Poduzeće je preimenovano u Interhome.

1980
Po prvi put u turizmu Interhome uvodi informacijski sustav koji omogućuje da svi njegovi inozemni uredi i agencije budu online povezani i mogu vršiti rezervacije.

1984
Uveden je novi logotip - ptičica koja simbolizira odmor i slobodu. Svi Interhome uredi koriste isti CI (Corporate Identity).

1986
Tiskaju se katalozi u nakladi od 2 milijuna primjeraka koji se distribuiraju u 12 zemalja i prevode na 8 jezika.

1989
Hotelplan AG, drugi po veličini turoperator u Švicarskoj i član Migros grupacije, preuzima Interhome AG.

1995
Interhome već nudi 75.000 kreveta u 11 zemalja, uključujući i Njemačku, Češku i Poljsku.

1998
Interhome je online među prvima u svojoj branši. Pored informacija, online se mogu naručiti i katalozi, a već od 1999. godine moguće je izvršiti online rezervaciju.

2000
Interhomeova mreža već uključuje 75 poslovnica i 30 partnera kako bi se gostima osigurala još bolja usluga.

2003
Interhome se seli u poslovnu zgradu Hotelplana radi boljeg korištenja zajedničke infrastrukture.

2005
Simon Lehmann, novi izvršni direktor, preuzima vođenje kompanije.

2006
Interhome uvodi novi sistem 1to1 koji omogućuje izradu osobnih ponuda potencijalnim gostima i podizanje usluge na još višu razinu. Svatko zainteresiran se tretira kao gost.

2006
Interhome preuzima portfolio Casaclub, France Villas i Solemar - specijalizirani za ekskluzivne kuće za odmor u Provansi i Toskani.

2007
Kompletni redizajn web stranice još ubrzava i olakšava put do odmora iz snova. Uz to, nudi još više informacija i savjeta.

Interhome je prisutan u gotovo svim europskim zemljama, uključujući Rusiju i Hrvatsku. Partnerstva su također otvorena u Finskoj, Belgiji i Nizozemskoj.

2008
Uspostavljeni partnerski odnosi u SAD-u i Finskoj.
Pokrenut VACANDO - platforma za neorganizirano tržište.
Novi brending identiteta i dizajna Interhomea.

2009
Pokrenuto prodajno predstavništvo u Indiji

2010
Potpuni redizajn web stranice koji uključuje "navigiranu pretragu". Nove destiancije Maroko i El Gouna / Egipat.

2011
Započeta akvizija INTER CHALET-a, lidera na njemačkom tržištu, koja će biti dovršena 2013. Nove destinacije Izrael i Cipar.

2012

Potpisan ekskluzivan partnerski odnos s TripAdvisorom, najvećim svjetskim portalom za putovanja.

2013
Interhomeov novi portal za rezervacije osvaja zlato u kategoriji "Usability", kao i srebro u kategoriji “Business Efficiency” na Best of Swiss Web Awards.

Interhome je pobjednik Stiftung Warentest testiranja online portala. Između ostalog, jasno i detaljno pretraživanje su ključni za pobjedu.

Interhome prvi na tržištu kuća za odmor s njemačkog govornog područja predstavlja iPad aplikaciju s detaljnim pretraživanjem kuća za odmor i apartmana.

2014
Koni Iten postaje novi CEO te Interhome pod njegovim vodstvom ostvaruje vrhunske rezultate.

Otok Mauricijus je nova destinacija u ponudi.

2015
Interhome slavi 50. rođendan. Još jedna uspješna godina potvrđuje novi smjer iz 2014.

2016
Interhome nastavlja svoj uspješni put. Prvi put u povijesti, preko 600.000 gostiju je pronašlo savršenu kuću za odmor. Ukupni promet raste na 186.6 mil. CHF.

2017
Interhome se zbližava sa sestrinskom tvrtkom Inter Chalet na razini menadžmenta kako bi zajedno bolje iskoristili sinergije u poslovanju. Koni Iten odlazi u mirovinu, a Thomas Stirnimann, CEO Hotelplan Grupe, do daljnjeg preuzima vođenje kompanije. Broj gostiju Interhomea raste za 5% na 695.000.