Interhome garancija zadovoljstva

Novo i ekskluzivno u Interhomeu: Garancija Vašeg zadovoljstva!

Vaše zadovoljstvo je naš cilj! Nudimo Vam garanciju da će rezervirana kuća za odmor ili apartman u potpunosti odgovarati opisu na Interhome web stranici. U protivnom, vraćamo Vam novac.

Zahvaljujući besplatnoj Interhome garanciji zadovoljstva, prilikom dolaska u rezerviranu kuću za odmor osigurani ste od neugodnih iznenađenja. Vraćamo Vam do 5.000 EUR od iznosa rezervacije u slučaju nepredviđenih, značajnih nedostataka u rezerviranom smještaju. Brzo i bez kompliciranja.

Najvažnije informacije o Interhome garanciji zadovoljstva:

  • garancija povrata novca do maksimalnog iznosa od 5.000 EUR.
  • garancija počinje važiti u trenutku rezervacije, a završava jedan dan (24 sata) nakon ulaska u kuću za odmor ili apartman.
  • značajni nedostaci su oni zbog kojih nije moguć normalan boravak u objektu, ili nedostatak određenih usluga za koje je dokazano da su bile odlučujući faktor prilikom izbora smještaja.


Prijavite sve značajne nedostatke Vaše rezervirane kuće za odmor unutar 24 sata od ulaska u objekt na telefon +41 44 283 32 22. Allianz služba za korisnike je dostupna radnim danima od ponedjeljka do petka od 08:00 do 18:00. Slučajeve izvan radnog vremena, na blagdane te 24. i 31. prosinca molimo da prijavite sljedećeg radnog dana.

Važeći opći uvjeti garancije se nalaze ovdje.
Garancija je važeća za sve rezervacije od 1. svibnja 2017.

Allianz Travel Insurance